شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شرکت ایرانی ایتالیایی مبین وان ایمیل ایرانی راه اندازی کرد

clickon.ir

یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶:۰۰


شرکت مبین وان نسخه فارسی شرکت ایتالیایی وان ایتالی(one Italy) است که در حدود یک سال است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. مبین وان نیز مانند همتایش در زمینه خدمات ارزش افزوده با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت فعالیت دارد. شرکت وان ایتالیا در منطقه آمریکای جنوبی و در کشورهای برزیل و مکزیک هم فعالیت می کند ولی تا به حال بزرگترین سرمایه گذاری این شرکت در ایران و از طریق شرکت مبین وان بوده است. اصلی ترین شریک مبین وان در ایران شرکت ایران مبین است و به طور کلی ایران از مبین وان 49 درصد و وان ایتالی از آن 51 درصد سهم دارد، نیمی از هیات مدیره آن ایرانی و نیم دیگر آن نیز ایتالیایی هستند.

وایمکس نیوز - آنچه در ادامه می خوانید مشروح نشست خبری این شرکت با حضور مدیرعامل اش در نمایشگاه تلکام است.
وب سایت / کلیک آن
فیلیپو پرتا، مدیرعامل شرکت مبین وان در مورد فعالیت های اینترنتی این شرکت گفت: مهمترین سرویس اینترنتی که توسط مبین وان راه اندازی شده است، کلیک آن(clickon.ir) است که از طریق این وب سایت ایمیل، پیامک، فکس و فضایی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهیم.
وی افزود: مبین وان برای راه اندازی این وب سایت از تجربه وان ایتالی که توانسته چهار وب سایت معتبر در ایتالیا راه اندازی کند، استفاده کرده به طوری که یکی از ویژگی های این سایت این است که علاقه مندان می توانند به راحتی و با حداقل اطلاعات در آن ثبت نام کنند.
وی افزود: سرویس پیامکی که از طریق این سایت به کاربران ارایه می شود، فعلا رایگان است و در آینده نرخی برای آن مصوب خواهد شد.
وی در مورد ایمیل کلیک آن نیز گفت: هدف ما از راه اندازی این ایمیل دسترسی کاربران ایرانی به ایمیلی ایرانی است که سرور آن نیز در خود ایران است.
به گفته پرتا در حال حاضر 90 درصد ایرانی ها از ایمیل یاهو و جی میل استفاده می کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با استفاده از ایمیل ایرانی اطلاعات افراد فاش شود، گفت: مبین وان این اطمینان را به کاربران می دهد که قوانین حریم خصوصی از طریق کلیک آن و با ارسال ایمیل محرمانه بماند.
وی با بیان اینکه از طریق وب سایت کلیک آن امکان ارسال فکس نیز وجود دارد، گفت: با استفاده از کلیک آن از طریق هر نوع ابزاری اعم از کامپیوتر و موبایل این امکان وجود دارد که فکس ارسال کرد، اما این امکان فعلا فقط برای داخل کشور وجود دارد.
پرتا گفت: فضای رایگانی هم در اختیار کاربران کلیک آن قرار می گیرد که می توانند از آن استفاده کنند؛ همچنین کاربران می توانند علاقه خود را برای ما ارسال کنند تا برایشان مطالبی در زمینه علاقه مندی شان بفرستیم.
وی افزود: این مطالب به زبان فارسی ارسال می شود.
مدیرعامل مبین وان در مورد برنامه های آینده شرکت در مورد مبین وان گفت: در فاز بعدی موتور جست وجوی کلیک آن را راه اندازی خواهیم کرد.

تلفن ثابت / 8 ستاره
مدیرعامل شرکت مبین وان گفت: 8 ستاره سرویسی است که روی تلفن ثابت ارایه می شود و در حال حاضر در 20 استان و تا چند روز آینده در کل کشور قابل استفاده خواهد بود.
وی افزود: این سرویس خدمات محتوایی ارایه می کند و علاقه مندان با استفاده از این سرویس می توانند به فال حافظ، شاهنامه و دعا و مناجات و بسیاری گزینه های دیگر دسترسی پیدا کنند.
وی در ادامه گفت: قابلیت قابل توجه این سرویس پیامگیر صوتی است. علاقه مندان می توانند برای ارسال و دریافت پیام وارد منوی مربوطه شوند و با راهنمایی تلفن گویا به صندوق صوتی خود گوش کنند.
به گفته پرتا در آینده می توان از طریق این سیستم در رای گیری های تلویزیونی نیز شرکت کرد.
وی گفت: در حال حاضر این سرویس یک ونیم میلیون مشترک دارد.

تلفن همراه / مخابرات و همراه اول
مدیرعامل شرکت مبین وان گفت: مبین وان می خواهد بهترین ارایه دهنده خدمات ارزش افزوده شرکت همراه اول باشد.
وی افزود: تا کنون مبین وان 3 میلیون مشترک در همراه اول داشته است و برای آنها 15 سرویس مختلف ارایه کرده است.
وی در ادامه گفت: سرویس هایی چون حراج معکوس و پاندا را پیدا کن نمونه هایی از سرویس های مبین وان است که در نمایشگاه تلکام 2011 ارایه شد.
پرتا گفت: ظرفیت بازار ایران 700 میلیون دلار در سال است.
وی در مورد مجوزهای لازم برای ارایه سرویس های مخابراتی گفت: مبین وان به عنوان همکار شرکت های مخابرات و شرکت ارتباطات سیار ایران همکاری می کند و برای آنها سرویس های ارزش افزوده تولید می کند و نیازی به دریافت مجوز ندارد.

مدیرعامل مبین وان گفت: سرویس دیگری نیز راه اندازی خواهیم کرد که به وسیله آن کاربران می توانند به صورت آنلاین محتوا بخرند. این محتواها می تواند شامل انواع موزیک ها، تم ها و پیش زمینه گوشی ها باشد که در حال حاضر در ایران به شیوه غیر رسمی دانلود می شود.

وی در مورد فواید طرح های مبین وان برای مخابرات گفت: با ارایه این خدمات در طول یک سال گذشته با ارایه این خدمات درآمد مخابرات را به ازای هر فرد (آرپو) 25 درصد افزایش داده ایم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو